Så bra för mitt självförtroende

Ungdomsmottagningen sög. Fick reda på att jag gått upp 8kg på ett år.
För mig verkar det ganska ologiskt för jag får fortfarande på mig samma kläder som jag hade på mig för ett år sen. Jag får t om på mig kläder jag INTE fick på mig för ett år sen.
Jag tränar bodypump minst två gånger i veckan vilket producerar muskler så jag räknar inte med att jag ska går ner i vikt. Tvärtom, mer muskler= mer vikt MEN fastare och finare kropp. Jag känner mina ben i kroppen mer än vad jag har gjort innan och det gör Andreas också. Så mina 8kg stavas muskler.
Men tydligen väger jag för mycket för mina vanliga p-piller så nu måste jag börja använda ett par andra.
De jag hade i början kostade 100 spänn var tredje månad och dom jag kanske ska börja använda nu kostar 260 vilket betyder att jag måste betala mer för att jag är duktigt och tränar. Trevligt.


Denna lilla sak kom på posten idag! :)


Kommentarer
Postat av: Prinzessin

Har preventivmedel börjat kosta på ungomsmotagningen?

2010-11-03 @ 00:56:46
URL: http://prinzessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0