Riktigt lång dag

Idag var det en sån där dag då det kom folk hela tiden. I vanliga fall brukar sånna dagar göra att tiden går fort, men inte idag. Har nog aldrig kännt mig så seg och dagen har nog aldrig gått så långsamt.

Efter jobbet hade jag handbollsträning. Det va riktigt roligt idag. Jenny var med så jag hade både min favvotös och min målis där. Ganska mycket roligare så.

Imorgon är jag ledig. AWESOME! Så skönt. Ska till ungdomsmottagningen och sen på kvällen har jag match.
Ska sluta babbla nu ..

Borde nog ta och installera photoshop ...eller kolla family guy?

En liten bild på mig och Jennybenny för att göra inlägget lite roligare.

Detta var på metaltown :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0