Marknad med min sötpotatis

Jahopp. Då har jag och Andreas vandrat runt på vänersborgs gator och utforskat "oktobersmarknaden". Trots att den inte var lika stor som Camden town i London eller marknaden jag var på i Thailand så var den ändå väldigt mysig och hade mycket att erbjuda. Andreas fick inskaffat tre nya och välbehövda tröjor, fast jag betalade för en (hihi), och jag köpte mig 4kg godis för 100 spänn och ett hello-kitty halsband till min lillasyster Elsa (jag var bara tvungen)
Mamma, om du läser detta. Jag hoppas det var okej att jag köpte halsbandet och säg inte att jag gjorde det, vill att det ska bli en överraskning! :D
Kort och gott, en mycket trevlig dag med min älskade pojkvän.

Nu har vi precis ätit klart och sitter i Andreas rum. Vi gör ingenting och det går absolut ingenting på tv. Får väl se vad resten av kvällen har att erbjuda! :)

Godiset som man inte ser så tydligt. Lite av detta är Andreas godis också

 

Andreas har en tendens att gå runt med tröjor med brudar på. Det är inte brudarna i sig jag stör mig på utan det är mest hur dom ser ut. Dom är inte vackra precis. Idag blev det lite ändring på det i alla fall ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0