Jävla västtrafik!

Jag är i Vänersborg nu men vägen hit var inte lätt. Först skulle jag självklart skaffa biljett och i automaten är det alltid billigare. Men den funkade självklart inte. Så då drog jag till en annan automat och där va kön tusen meter lång, dessutom såg jag att det inte funkade för de andra så jag bestämde mig för att köpa biljetten inne i en sån där biljett-butik eller vad man ska kalla det. Jag fick kölapp 940 och då hade dom inte kommit förbi nr 850 typ. Ah helvete. Där satt jag och väntade hur jävla länge som helst. Jag vet inte om det värsta är att det tar sån tid eller att försäljarna inte anstränger sig för att få upp någon form av tempo.

I alla fall. Jag fick min biljett och jag hann med tåget men istället för att betala 80 kronor fick jag betala 102 kr. HUNDRAJÄVLATVÅ spänn för att DERAS jävla automater inte funkar. Dessutom stör jag mig så jävla mycket på att dom aldrig kan tala om att någonting inte funkar. Ingen info what so ever. Och detta är inte första gången det händer.

ARSLEN ÄR NI ALLESAMMANS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0