Inte så god morgon

Om man tittar ut genom fönstret vill säga. Vaknade av att det regna in. Sååå mysigt.

Fick mail från Evelyn idag om Cambridge exam. Får se hur mycket jag kan hjälpa till i år. Har mailat Helene mina tider. Blir ju lite jobbigare nu när man jobbar men det löser sig alltid. Helene fixar allt!

Jaja ..vad står på dagens schema? Ungdomsmottagningen 16.30 och därefter match 20.45. 20.45!!!! Tack till ni som satte matchen så jävla sent. Jag har ju inget jobb att gå upp till nästa morgonen. Nej verkligen inte.

Vårat lag har inte vart speciellt bra den här säsongen (än så länge) Tänker inte gå in på detaljer men vi har i alla fall inte vunnit någon match än. Det sjuka är att det inte bara är en person som har fått någon svacka. DET ÄR ALLA! Och jag kommer inte klara av att förlora en match till haha.
Så idag är jag taggad som fan, fast det var jag förra gången och ja ..gick ju ingen vidare. Men idag JÄVLAR!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0