Handbolls-VM 2011

Jag pratar med min kära vän Jenny på msn om hanbolls-vm 2011. Vi har ju sån tur att detta stora event kommer att hållas i Sverige och vi håller på att planera vilka matcher vi ska se. Inte det billigaste precis.
Sverige har ju inte hamnat i världens roligaste grupp precis. Bara Polen man vill se. Hade gjort allt för att se Frankrike och Kroatien spela men finalbiljetterna är slut och semibiljetterna är jättedyra, plus att det är i skåne.
Känner inte riktigt att jag har råd med det så det får nog bli att jag kollar dom matcherna på tv istället. Hade vart helt underbart att få uppleva finalen. FINALEN I HANDBOLLS-VM. Shit. Kommer få sådan ångest när jag tittar på tv:n och tänker att ja "där kunde jag ha varit".

Men under gruppspelsmatcherna ska jag och Jenny leva oss in i det rejält. Sverige-tröjan ska på, precis som Sverige-sminket och förhoppningsvis någon form av Sverige-hatt. Så håll utkik när ni sitter framför tv:n. Jag och Jenny kanske dyker upp ;)


Kommentarer
Postat av: patty

JAG HAR EN JÄTTEFIN SVERIGEHATT!!

2010-11-24 @ 10:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0