Gkik - Sporttjejerna

Aja, vi vann inte tyvärr. Vi förlorade med en ynka boll. Men det gick bättre idag. Bättre anfall, fler gjorde mål, JAG GJORDE MÅL (äntligen). Så jag kan väl inte klaga. Vi är ett nytt lag med nytt folk så vi får helt enkelt använda dessa matcher till att spela ihop oss. Nästa gång vinner vi. Slutresultatet blev 13-12. Vi kan göra mer mål men vi gjorde mer än fem idag i alla fall. Att vi släppte in 13 bollar på en hel match tycker jag är helt okej. Försvaret har aldrig vart våran svaga sida. Men nog tjatat om detta.

Nu ska jag fortsätta att mumsa i resten av min supergoda sallad och titta på ett avsnitt av family guy. Sen får jag nog gå och lägg mig. Jobbdag imorgon.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0