SAW 3D


Ibland förstår jag inte på mig själv. Varför ser jag på sånt här? Jag älskar saw-filmerna men jag måste erkänna att det blir lite för mycket. Jag förväntar mig inte världens bästa story, jag menar, det är inte därför jag tittar på dem. 90% måste ju se filmen för att dom gillar att se när människor blir torterade. Låter jävligt sjukt när man tänker på det, men det är sant. Så "tortyr-mässigt" så förtjänar filmen topp-poäng för jag blir aldrig så äcklad av andra filmer.

Fällorna blir ju sjukare för varje film!!!

Jag tycker dock att allt annat är ganska förvirrande. Kollar man på film-serien i helhet så är det ganska mycket man inte har fått svar på, eller ja ...om man har det så är det någonting jag har missat. Lite för mycket namn, lite för många flashbacks, ja ..lite för mycket att hålla reda på helt enkelt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0