Update

Blev ju inte så mycket uppdatering igår. Var alldeles för trött när ja kom hem. Men dagen gick bra i alla fall.

När jag la på grönsakerna på en macka till en kille så frågade han mig plötsligt hur länge jag hade jobbat där. Måste ha sett helt shockad ut men jag svarade typ "i några månader, sen det öppna". Sen frågade jag varför han hade frågat och då sa han att han tyckte att jag la på allting så fort :D
Alltid kul med komplimanger och speciellt en sån här. Det mesta på Subway handlar ju om speed och att allting ska gå fort!

Jag drömde sjukaste drömmen kom jag på nu.
Det kom två killar till Subway och skulle äta. Dom va inte gammla typ 13 år eller nåt. Så ville den ena killen ha parmesan bröd. Bröden var inte riktigt förberedda, dvs dom låg inte i brödskåpet utan svalnade fortfarande, men man kunde fortfarande ta i dom. Så jag gick in till köket och hämtade ett bröd, la lite teriyaki på den och då plötsligt märker jag att den här killen börjar spruta massa tomatsås överallt. Tror det var för att han ville att jag skulle skynda mig. Iaf, jag blev svinsur och vägrade att göra hans mackor och då drog han till donken. Då gick Elisabeth till mcdonalds och bad dom att inte servera mat till den här killen! HAHA ..ah typ så. Sen vakna jag :(

Nu är klockan mycket. Ska till jobbet
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0