Thailand, here we come!

Då är biljetterna bokade. Imorgon 12.30 lyfter planet från Landvetter flygplats till Österrike. Där får vi vänta i åtta timmar på planet till Bangkok. ÅTTA TIMMAR! En sjukt oplanerad resa men jag klagar inte.

 

Den här jävla dagen klagar jag på dock. Jag slutade 11.30 men så missade Andreas tåget så då tänkte jag att jag kunde jobba till 13, och det gjorde jag. Medan jag vänta ville jag ta ut pengar. Ingen av bankomaterna i centralen funka, och ingen i Nordstan. Jag tänkte att det bara var ett tillfälligt fel som inte skulle vara så länge. Men jag hade fel. Gick till Swedbank och dom berättade att hela jävla Göteborg hade problem med bankerna. Inte en enda bankomat fungerade. Spelade ingen roll om de va handelsbanken, swedbank eller SEB ..ingenting fungerade. Inne i själva banken hade allting dött så man kunde inte ta ut pengar där heller. Man kunde inte köpa någonting i affärena eller på nätet vilket gjorde att det tog ett tag innan pappa kunde boka biljetterna (!!!)

 

Vad är oddsen liksom? Att dagen innan jag åker till Thailand ska allting strula. Jag fick panik men pappa lyckades faktiskt få köpt biljetterna och få ut pengarna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0