SNÖ!

Jaha, då var det vitt på gatorna. Det betyder kaos i trafiken. Alla bussar kommer vara mer sena än vanligt och jag kommer bli mer arg än vanligt. Gick på toa vid 06 tiden ungefär och ser plötsligt att det är vitt ute. Trodde jag drömde först haha. Nu ska jag i alla fall åka och jobba, eller ja ..om 20 min. Av någon anledning så blir jag alltid klar jättelångt innan jag ska åka. Känns ganska onödigt. Men skitsamma. Får se om det blir träning idag. Har jätteont i halsen och i örat. Går det inte över är det ingen bra idé att jag tränar men jag får se efter jobbpasset är slut. Hinner trotsallt hem för att hämta mina träningskläder i så fall.

Hade hellst velat krypa ner hos min älskling :(

Andreas: Jag tror Växsjö vinner ikväll ...ojdå, jag drömde

HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0