Nu känner jag för att gnälla

Det började med att vi bara var tre stycken under lunchrushen. Det var en som var sjuk idag och detta skapade kaos. Det fanns ingenting preppat, inga grönsaker, inget kött ..och när det var som värst kändes det som att alla skolor i hela Sverige kom och skulle äta. Jag ville bara lägga mig ner och gråta haha. En vid köttet, en vid grönsakerna och en i kassan är inte den bästa uppställningen när man har dubbelvikt kö och inte nog med det, alla från Jensen hade fått nya elevkort vilket skapade problem -korten skulle naturligtvis inte funka. Detta gjorde att Elisabeth var tvungen att gå ifrån linen och ringa någon snubbe vilket gjorde att jag och Christian fick sköta resten. Jag var tvungen att skriva upp alla namn från Jensen och inte nog med det, jag skulle skriva upp vad dom åt om dom hade meny och vilket tillägg. Detta gjorde att Christian var tvungen att lägga på både kött och grönsaker. Haha, ja. Jag kan skriva en hel roman om vad som gick snett idag. Vid tolv tiden kom det i alla fall ett helt gäng med personal så vi blev räddade.

Efter jobbet hade jag bestämt mig för att köpa nya vinterskor. Jag kan verkligen inte ha mina gamla. Men eftersom någon jävel har bestämt att det inte finns tjejer med storlek 42 så blev det inga nya. Jag gick till varenda jävla affär i hela nordstan och inte en enda sålde ett par skor med storlekar som var över 41. What the?! Jag tycker det är helt jävla sjukt. Fattar inte grejen. Vem är det som har fått fört sig att tjejer inte har stora fötter? Förlåt att jag har storlek 42. Jag ska gå barfota hela vintern. Aja ..får försöka hitta ett par skor på internet ..från typ utlandet. Så mycket bättre. Det är vid sånna här tillfällen man ska bo i London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0