Längtar efter julen

Nu när det börjar bli så mörkt ute kan jag inte hjälpa att jag börjar längta riktigt mycket efter julen. Minsta lilla ljussken som jag ser påminner mig antingen om en julstjärna eller en ljusstake. Åh så mysigt. Jag längtar efter när jag suttit upp min egna julstjärna. Den sprider ett sånt mysigt ljus över hela rummet. Och snart är det ju dessutom dags att börja julhandla. Finns det något bättre? Jajamensan, det finns det faktiskt. Det enda som är bättre att handla julklappar är att handla julklappar i London på Oxford street och har jag tur blir det så i år. Alla olika julklappspapper och snören man kan hitta där. Rena himmelriket för en som gillar att slå in presenter. Nu håller jag tummarna att det blir av bara. Var sjukt längesen jag var i London så jag tycker faktiskt att det börjar bli dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0