Jag ser dubbelt

Idag har jag jobbat och slitit som satan på jobbet. Sjukt mycket folk HELA dagen. Stog i linen i flera timmar. Tillslut kände jag hur ryggen började verka. Preppen blev aldrig klar. Teriyakin blev aldrig klar, har nog gjort fyra stycken idag och dom tar slut efter 5 sek. Varför gillar alla chicken Teriyaki så mycket? Tillslut var bara hela restaurangen rörig. När det inte finns plats på preppbordet då vet man att det är mycket folk. Men vi klarade det som vanligt och nu är jag tröttare än någonsin.




Nu är det inte en "riktig" fredag eftersom jag ska jobba imorgon. Men jag börjar sent så det är nästan samma grej. Denna fredagen köpte jag mig en påse Stjärnor och det är så jävla gott. Toy story går på tv, andreas är här och jag har sovmorgon imorgon. Kan inte bli så mycket bättre. Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, spela lite sims och kanske titta på ett avsnitt av Americas next top model.


Kommentarer
Postat av: Artan

Hej, hur mår du idag då?

Puss! :)

2010-11-05 @ 21:38:44
URL: http://artanart.blogg.se/
Postat av: Johanna :)

Åh, så gott :D

2010-11-08 @ 00:47:45
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0