Jag är dålig

Jag tänker inte ens gå in på detaljer om matchen. Men jag kan berätta att om jag inte slutar vara så jävla dålig så vet jag inte riktigt hur länge jag kommer klara av att hålla på med den här sporten. Jag tycker inte att jag bidrar med någonting överhuvudtaget. Och eftersom det inte alltid har varit så, så är det ganska jobbigt med handbollen just nu. Men jag tänker inte ge upp riktigt än. Vi är faktiskt ett nytt lag med nya spelare så förhoppningsvis handlar det om att vi inte känner varandra tillräckligt än. Jag kan ju faktiskt bara bli bättre.

Helt deppig kan jag väl inte vara.

Har ju trotsallt tre biljetter till handbolls VM i handen! :D


Kommentarer
Postat av: alva

haha, jag testade handboll en gång men bröt dock armen det första jag gjorde ;p

2010-11-15 @ 17:58:33
URL: http://alvahappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0