Hjälp mig

Som vissa kanske vet brukar jag några gånger om året jobba på folkuniversitetet med Camebridge exam. I fyra-fem dagar håller denna exam på i folkuniversitetet. Dit kommer eleverna och gör "speaking-exam". När dom dagarna är slut och alla har gjort den så gör dom reading, listening och wrighting på samma dag. Denna exam brukar hållas till på folketshus och folkuniversitetet. Jag brukar finnas till på folkets hus med en tjej som heter Emma. Hon har gjort det här miljoner gånger och jag har alltid känt att det vart skönt att ha henne där om någonting är oklart.

Nu har jag i alla fall fått mail om detta året och då visade sig att det är så många kandidater att Evelyn (chefen) har fått dela upp alla till fyra olika ställen. Och vet ni vad hon har gjort då? Jo, hon har gjort mig huvudansvarig för Paranormal hotel. AHHHHH! Detta betyder att om jag behöver veta något som jag inte kan så är det kört. Det är meningen att jag ska veta detta. Ingen mer Emma som kan hjälpa mig. Om någon av kandidaterna fågar någonting räknar dom med att jag ska ha svaret. Jag kommer dö. Jag är sjukt nervös redan nu. Tänk om någonting händer? Då är det jag som får skiten. Jag hoppas jag har någon med mig som hjälper mig. Kan ju fan inte vara där själv. Shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0