Hello from Bangkok

Hoppas ni kan lasa detta haha.

Hej kalla Sverige! Just nu sitter jag pa ett internetcafe i svettiga och underbara Bangkok. Vi kom hit igar och imorgon aker vi hem till Chon buri igen.
Vi shoppade som galningar igar. Fran ca 13.00 till sen pa kvallen vandrade vi inne i MBK och slosade massa pengar. Jag alskar det! Jag saknar alla sa mycket men pa samma satt vill jag aldrig aka hem.

Igar kvall tittade vi pa den nya harry potter filmen. Den var underbar men jag skriver mer om den vid ett annat tillfalle. Kvallen slutade inte sa bra daremot. Varat hotell ligger inne i ett omrade och varje kvall klockan 00.00 stangs porten till omradet och sjalvfallet tankte vi inte pa det. Sa vid 01 tiden sa kom vi pa att vi inte kunde komma in. Sa vi fick boka in oss pa ett annat hotell som va lite dyrare. Men vi bestamde oss i morse att vi skulle stanna kvar dar anda haha.

Min farmor har blivit mycket battre. Nar vi kom hit lag hon pa en avdelning som var till dem som knappt levde men nu har hon fatt byta rum for att hon har blivit battre :) Det var sa hemskt att se henne forsta dagen. Langesen jag grat sa mycket. Hon var knappt vid livet. Man kunde knappt kommunicera med henne och jag tror inte ens att hon kande igen vem jag var. Men hon mar jattemycket battre och det ar det som ar det viktigaste.

Annars hander det inte sa mycket mer. Jag umgas med mina alskade fastrar och mina alskade kusiner och har det helt underbart. Jag dricker vattenmelon drinkar, ater mat for ca 6 svenska kronor och shoppar film for 40. Och om inte det var nog sa gar jag faktiskt runt i shorts och linne.

Resten av dagen kommer garanterat att innehalla annu mera shopping och definitivt underbar mat.
Jag sakner er alla men snart syns vi igen!
Ha det gott i kalla Sverige mina pinglor!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0