En update

Forst vill jag bara tala om att System of a down kommer till metaltown i sommar. Jag kommer skriva ett hysteriskt inlagg om detta nar jag kommer hem.

Det finns ju en hel del att uppdatera men om inlagget blir for langt tror jag inte att nagon kommer orka lasa. Men iaf ...imorgon aker vid hem (buhu). Det har gatt valdigt fort precis som det brukar gora. Har shoppat loss som ett as precis som Jonah (kanske inte sa mycket pappa) sa en ny resvaska behovde inskaffas for att vi ska fa med oss allt hem. HAHA! Men det ar ju faktiskt darfor man aker hit. Det gar inte att aka till Bangkok och inte shoppa.

Vi har traffat familj. Farmor som mar mycket battre, kusiner, fastrar och farbroder och det kanns sa trakigt att alla bor sa langt bort. Onskar jag kunde gora mer for dom.

Nu ar vi i alla fall tillbaka i Bangkok. Vi spenderar kvallen pa hotell for imorgon vid 12.30 ska jag ANTLIGEN fa tatuera mig. Kanns helt overkligt att jag har en tid. Det kommer bli en Zelda och en Link pa den ovre delen av armen. Kommer bli fantastiskt fint. Alla fina detaljer...aaaah jag langtar.

Jaja, ska sluta tjota. Min tid borjar ta slut. Ska snart lagga mig. Imorgon aker vi fran ett 30 graders varmt Thailand till ett Sverige med sno och minusgrader. Jag langtar inte jattemycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0