En update behövs

På bara en dag har det hänt hur mycket som helst känns det som.

Min farmor i Thailand har varit sjuk länge och igår fick vi reda på att det har blivit mer allvarligt än innan och att hon kan gå bort när som helst. Detta betyder att vi förmodligen åker till Thailand imorgon. Igår var det en ganska jobbig dag för mig. Trots att jag inte träffar henne så ofta så känner jag att jag står min farmor väldigt nära. Trots att det är på grund av fel anledningar så tycker jag faktiskt att det ska bli ganska kul. Dock så finns det inget värre än när allt är så oplanerat. Vill inte låta självisk, men jag hade så mycket planerat den här veckan som jag missar. T ex julfesten med Subway. Har sett fram emot den så jädrans mycket men nu blir det tyvärr inte av. Matchen på onsdag lär jag ju missa. Men hon är ändå min älskade farmor och jag känner att jag verkligen måste åka med!

Så idag fick jag sluta tidigare, tack vare min underbara chef. Så det blir nog att växla lite pengar. Och trots att vi inte är där för att ha skoj så ska jag kräva att vi tillägnar en dag åt shopping på MBK! :)

bild från google


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad hemskt :( Hoppas allt löser sig <3

2010-11-16 @ 14:14:16
Postat av: LISAFISA

Beklagar gumman <3 hoppas att ni får en bra resa, och att din farmor inte är alltför sjuk :( Puss o kram <3

2010-11-17 @ 12:59:39
URL: http://leeejsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0