För Andrea har tagit studenten ...! osv, osv :D

Burgården är ute först, precis som alltid. Så idag var det dags för Andrea att stiga ut i den riktiga världen, utan läxor och gnälliga lärare. Jag och Andreas drog till stan ganska tidigt och sen mötte vi upp b la tessan för att sedan bege oss till burgården. Sjukt mycket galna folk och massa hög musik spelades precis överallt. Jag vill ta studenten igen :(

Andrea var i alla fall jätteglad, precis som hon ska vara ..och det var alla andra också.

 

Efter utspringet blev vi bjudna på god middag och en tårta som inte bara var väldigt god, men också supersnygg.

 

Sen tog dagen slut och kvällen titta fram. Detta innebar hemgång för mig och Andreas och röj på stan för Andrea. Jag älskar bilden! :D



Kommentarer
Postat av: Nader

Massa massa massa grattis till henne! :)

2010-05-28 @ 01:41:53
URL: http://naderandthemovies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0