Gäsp eller?

Åh herregud. Jag är så trött, ser dubbelt och imorgon är dagen dubbelt så lång också. Har vart och jobbat. Väldigt lugnt som vanligt. Händer inte så mycket. Jag var med mitt så kallade "dream team" som Emma kallade det. Jag, Emma och Henrik - alltid lika trevligt :) Dock är det irriterande när folk inte dyker upp och hela schemat förstörs. Men jag har klagat om det ganska mycket i bloggen så jag ska inte göra det igen.

Nu är jag i alla fall hemma. Trött som ett svin, som sagt. Har ätit sallad till middag ..svingott och nu ska jag lägga mig i sängen och äta massa gott godis. Ikväll kommer en film som heter "jagad". Den är oscarsbelönad så jag känner att jag kanske vill se den. Men vi får se hur det blir.

Imorgon börjar jag 08 och slutar 17 ..urk. Efter det är det tänkt att jag ska dra till Jenny och se Eurovision song contest men om jag är lika trött imorgon, som jag är idag, så får jag se hur jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0