Welcome to negative-town

Jag är väldigt dålig på att uppdatera märker jag. Men jag måste vara den mest ointressanta personen just nu. Träna, se film och söka jobb ..så ser mitt schema ut och jag har en känsla av att det kommer se ut så väldigt länge.

Känner mig så jävla demprimerad pga den här jobbskiten. Hälften man skickar ut till får man inget svar från ..inte ens dem jag har gått till "live" och den andra hälften får man nobben ifrån pga att man inte har någon erfarenhet. Eftersom jag inte har speciellt mycket erfarenhet känns det som om jag aldrig kommer få en chans från någon att visa vad jag går för vilket betyder att jag aldrig kommer kunna skaffa den erfarenheten jag behöver. Ond cirkel?
Försöker göra det bästa av situationen, tänka positivt osv. (Kommer aldrig vara såhär ledig som jag är nu) men det positiva börjar faktiskt ta slut. Man blir inte direkt motiverad till att söka mer jobb om ingenting händer.
Blir det inte ändring snart börjar jag nog plugga istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0