update

Jag har faktiskt haft helt fullt upp. Första gången på väldigt länge. Så om folk sms:ar eller ringer och jag inte svarar är det pga att jag märkt smset försent eller sovit. Ber speciellt om ursäkt till dig Tessan. Jag hör av mig så fort allt lugnar ner sig lite :)

Försöker desperat hitta en bra skola jag kan börja plugga i när sommaren är över och det är inte det lättaste. Funderar på om jag ska gå en kurs först. På det sättet märker jag ju om det är verkligen foto jag är intresserad av och om det är det har jag nog större chans att komma in på en bra skola ...eftersom jag då läst en extra kurs. Har också fått reda på att det är mycket cambridge jobb i April, maj och juni så jag kommer ha lite pengar under sommaren.

Har tränat idag. Så jävla gött att inte behöva tänka på någonting annat under träningen ..än träningen. Någon jävel som stod bakom mig hade ingen kork på vattenflaskan (smart?) så när jag skulle göra armhävningen råkade jag välta hennes vattenflaska. Hon fick typ panik ...sjukt konstig brud. Chilla liksom ..det är vatten? Dryg var hon också.
Men i alla fall, Jessica har skadat knäet :( så hon kommer inte kunna bodypumpa med oss förren om en månad så idag hade vi någon kille som heter Fredrik. Han var grym. Han blandade massa äldre bp låtar. Han hade b la med  min favoritlåt till benen. Nästa vecka är det release för bodypump 73. Can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0