The garden collection

Wow! Detta ser ut som ett sånt där riktigt mode-inlägg. Jag är ju i alla fall inte helt efter när det gäller kläder och hörde faktiskt talas om HM's nya kampanj: "The garden collection". (applåder) De flesta plaggen har massa blommor överallt och jag kände direkt att det inte var något för mig ..just pga blommorna. Men jag gick in och kolla på hemsidan i alla fall och fastnade direkt för den här klänningen. Eftersom det tar slut fort, speciellt kollektioner, beställde jag den från nätet. Man kunde dock inte beställe kläder för under 190 kronor så jag beställde ett par shorts också! Nu ber jag att den passar på mig ...den kommer garanterat inte göra det.

Kommentarer
Postat av: sara

sjukt snygga shorts!

2010-03-22 @ 13:14:42
URL: http://saaarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0