The fourth kind

Den här filmen är inte realistisk över huvud taget men det spelar ingen roll. Jag har nog aldrig kännt såhär för en film förut. Jag såg den igår och jag kan inte sluta tänka på den och jag får rysningar när jag ser på bilder från filmen. Det här är inte den bästa filmen jag har sett, långt ifrån. Det är så svårt att förklara men att bara tänka tanken "tänk om det här skulle vara en sann historia" gör så att jag mår illa. Den är så psykiskt jobbig att se på men på ett bra sätt och jag måste erkänna att jag faktiskt aldrig blivit så rädd och berörd på samma sätt av någon annan film. Men som sagt, det realistiska finns ju inte alls med och det är därför den bara får en trea. Men man bryr sig inte om det alls, i alla fall inte jag.

Om detta hade vart en sann historia hade jag aldrig sovit igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0