Min helg

Jag vet, sämst uppdatering igen. Men jag har faktiskt, för en gång skull, haft fullt upp den här helgen.

I fredags satte Cambridge exam igång så det var dags för mig att jobba. Vi var väldigt få och systemet hade ändrats väldigt mycket så det var lite kaotiskt ett tag men det löste sig tillslut. Nästa helg blir det mer jobb.

Igår var jag hos kära mor. Vi åt middag, spelade mario kart och tittade på en mycket sjuk film. (recension kommer) Det var i alla fall väldigt trevligt men jag var helt död när jag kom hem vilket resulterade till att jag inte orkade se hela oscarsgalan :( Förhoppningsvis kommer den i repris.

Snart ska jag äntligen åka och träna och senare ikväll kommer Andreas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0