Match mot Nödinge

Förlust 28-15. Utklassning. Men Nödinge är serieledarna och har inte förlorat en match så att vi lyckas göra 15 mål känns bra. Vi förlorade mycket på deras kontringar. Vi hade två avbytare så man orkar inte. Vårat försvarspel var inte heller det bästa. Vi kan så mycket mer. Vi förlorade, trots allt, bara med två mål sist vi mötte dem.

En spelare i nödinge bröt foten. Hon kom i full fart mot mig och Mikaela, ramlade och låg sedan och skrek på golvet. Jag tänkte först att hon filmade men jag får ta tillbaka det med tanke på att hon faktiskt hade brutit foten.

Benet stack ut!

Jag har lyckats sträcka baksidan av låret något fruktansvärt och kan knappt sitta eller gå ..absolut inte springa. Det gör verkligen svinont och jag hoppas verkligen går över snart. På onsdag är det våran sista match och då SKA jag vara med. PUNKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0