Dröm

Drömde konstigt inatt. Någonting om att alla människor skulle bli sorterade i olika grottor typ. Något om en jättelång backe och jag rammla ner och gjorde sönder något på vägen. Jag började gråta och vaknade av att det var blött på kudden. HAHA. Somna om ..och då drömde jag att jag hade ramlat ner i något hål men jag fick inte ont för det var massa skum typ ..sånt som kommer från såpa. Där nere väntade Andreas syster Daniela och hämtade mig. Plötsligt var det massa andra där. Andreas var där. Danielas barn var där plus någon mer. Hon började köra och på vägarna hade hon typ skrivit sina vänners mail-adresser, jättestort, för att veta vilket håll man skulle åka för att komma till rätt vän. SICK

Kommentarer
Postat av: Prinzessin

Haha.. jag gilalr att läsa om andras drömmar, specielt när de är så här.

2010-03-17 @ 15:50:19
URL: http://prinzessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0