Wiiiiiiii - nu är jag glad!

Super Mario galaxy 2 kom ju ut i fredags och idag började sibas rea. Detta innebar att jag kunde köpa spelet för 444:- istället för typ ..600 spänn som nya wii-spel brukar kosta. Jag har spelat lite och det är sjukt roligt. Man kan vara yoshi och grejer och göra massa nya saker. Bossarna är dessutom lite svårare och det är nice :D

 

Skaffade också en handkräm från bodyshop. När jag jobbar på subbis tvättar jag ju händerna konstant så det behövdes verkligen. Fick faktiskt lite rabbat från de snälla bodyshop-folket. Hämtade också min nyckel till omklädningsrummet. Gött att ha en egen :)

 

Nej, nu ska jag inte sitta här och tjöta. Brasilien spelar ju faktiskt match trots allt.


Kommentarer
Postat av: Farbror Nabil.

Super Mario Galaxy everyday!

2010-06-16 @ 12:15:23
URL: http://www.nyabella.se
Postat av: Johan Ottosson

Hej



Vad kul att du köpte spelet hos oss på SIBA! Hoppas det ger dig mycket nöje.



Med Vänliga Hälsningar



Johan Ottosson

2010-06-21 @ 17:15:44
URL: http://blogg.siba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0