Torsdag

Än sålänge händer det väl inte så mycket om dagarna. Men snart kan jag inte skriva det längre :D

Idag har jag och Andreas åkt hela vägen till Torslanda för att lämna ett mobilt bredband till mor och Johan. Vi är så snälla. Dom behöver det till examensfesten på lördag. Stannade där ett tag och sen åkte vi tillbaka in till stan. Kände att jag behövde värma upp inför subway på lördag så jag köpte mig en smarrig kycklingsubbis. SÅ GOTT!

Andreas har tjötat om pizza hela dagen och när vi kom hem gick han och beställde en. Riktigt nöjd satte han sig för att äta pizzan men då märkte vi att pizzabagaren glömt tomatsåsen. Han blev jätte besviken haha :(

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0