Idag är det varmt och gött :D

Nu känns det faktiskt som om sommaren är påväg på riktigt ..men man vet aldrig. Skulle inte förvåna mig om det skulle vräka ner regn om några dagar.

Om någon timma ska jag och bror åka in till stan och träffa pappa. Vi ska äta thaibuffé i en restaurang som gör världens bästa curry. Efter det ska jag äntligen få träna min älskade bodypump. Har varken hunnit eller orkat pga subway. Dock är ju ett arbetspass på subway som ett träningspass så jag behöver inte vara orolig att jag inte rört på mig, kan ju få lite ångest över det ibland. Men idag så, ÄNTLIGEN!

Nu hinner jag faktiskt spela lite mario galaxy innan vi ska åka. Have a good one people.

Jag tycker att det känns som sommar idag i alla fall, därför en sommrig bild haha. Men mina gubbar bli pixliga :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0