Good day

Åh herrejävlar, nu är jag trött. Det var ju tänkt att jag skulle träna idag ..men precis innan jag skulle gå ringer Sabina och undrar om jag kan komma in tidigare. Så från 12 till 20.30 har jag preppat, gjort mackor, fixat dressing, diskat osv osv. Så ..jag säger det igen. Åh herrejävlar, nu är jag trött.

Tänkte gå till tv:n och titta på Sex and the city. Imorgon är det ju midsommar. Ska inte göra ett skit, bara kolla fotboll. Svingött. Jobbar från 11 till typ 16. Sen är jag ledig :D
Fick en feting lön från folkuniversitetet också. Eller ja, jag får den nästa vecka nån gång ..men den är ändå fet.

Och sist men inte minst. Japan slog ut Danmark och är vidare!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0