God morgon!

Går inte att sova när det är så jäkla varmt i rummet och att öppna fönstret hjälper ju inte heller. Så jag bestämde mig för att gå upp och ta en god dusch istället. Skulle dock behöva sova lite till, känner att mina ögonlock är väldigt tunga. Men eftersom jag ska till jobbet om typ en timma så är det nog ingen idé.

Den här saken kan däremot somna närsomhelst, varsomhelst. Det är alltid han som somnar först TROTS att han ligger i sängen och gnäller över att han inte är trött. Värmen verkar inte störa honom heller. Han ligger ytterst, närmast sängbordet, men ändå hör han inte när mobilen om den skulle ringa eller om han skulle få ett sms. Ändå har han världens högsta vibrator. Jag vaknar om den låter, och jag ligger längst in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0