Uppdatering

Jag är ju riktigt kass på att uppdatera. Har inte orkat eller hunnit ..har ju jobb nu för tiden ;)

I helgen var älsklingen min här. Vi åt middag på grekiska tavernan, den som vi älskar så mycket, gått på bio med Sayam och promenerat på Liseberg. Har ju vart väldigt fint väder i helgen.

I alla fall, middagen var jättegod precis som vanligt och efter det ville vi inte hem pga vädret så vi drog till Liseberg. Andreas ville självklart spela, precis som vanligt, så det gjorde vi. Han lyckades faktiskt vinna stjärnvinst på malaco, den jäveln. "Ska jag ta nr 11? Nej, jag kör på 17 istället" Andreas: "Då tar jag nr 11" Tre sek senare: BING BING BING ..nr 11 - stjärnvinst. Den kunde vart min :( Men jag fick massa godis :)

På söndagen träffade vi Sayam. Vi drog till bergakungen och glodde på prince of persia. Var jättetrevligt att träffas igen.

Annars har jag inte gjort speciellt mycket. Jobbat ..typ det enda jag gör nu förtiden (:D) ..och tränar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0