Prince of persia


Kan väl inte påstå att den här filmen var speciellt bra. Jag tyckte delar, få delar, var ganska häftiga men i helhet? ..nä. Många äckliga kommentarer. Ush, jag tyckte det var så pinsamt. Blev svårt att titta. Väldigt förutsägbar. Skulle den vara baserad på spelet? För i så fall var det en hel del dom har missat. Underhållande för stunden ..men ingenting jag rekomenderar. Jake är snygg i alla fall.

2/5


(Orkar inte göra sån där supersnygg bild jag brukar göra.

Den var för kass för det)


Kommentarer
Postat av: TIPS FRÅN COATCHENN

helt ok blogg faktiskt . lite få bilder på dig själv dock

2010-08-03 @ 11:25:06
URL: http://mustbelottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0