Kick-off med subway-gänget!

Igår var den trevligaste och roligaste dagen jag haft på länge.

Den började i kungsparken med Christian, Denny, Bahram, Jimmy, Cecilia, Sabina och jag själv. Vi satt där och hade lite förfest. Mycket trevligt. Efter en stund gick vi vidare. Pöjkarna var sugna på att spela lite black jack och letade därför efter ett ställe där man kunde spela just black jack. Men det fanns inget ställe som hade suttit igång med det så tidigt så det slutade med en öl på rock baren. Då hade även Lars kommit.

Efter rockbaren var det dags att bege sig till Liseberg där vi skulle möta resten av subway folket. Runt sju tiden hade nästan alla kommit och vi tog plats i värdshuset (tror jag det heter) där dom hade dukat upp det så fint.
Det serverades oxfilé med rotfrukter och potatis. Sjukt gott. Till efterrätt blev det äppelpaj eller nyponsoppa med glass. Man fick välja lite själv.

När alla var mätta och belåtna var det dags för 5-kamp. Alla hade blivit uppdelade i lag. Mitt lag (Jimmy, Agnes, Christian och mig själv) var ju helt klart det bästa laget. Haha. Har faktiskt inte fått veta resultatet än. Det blev allt från water-ball till att kasta sill.

När alla var klara med 5-kampen drog vi vidare till Queens där kvällen också slutade. Vi drack, skratta, sjöng och dansa. Kunde inte ha det bättre.
Egentligen var det inte meningen att jag skulle följa med (började 10 idag), men jag kunde bara inte gå hem än. Det blev senare än jag trodde. Vid 3 var jag hemma igen och vid 8 skulle jag upp.

Så idag har jag gått runt i subway-köket som en zombie. Kanske inte det perfekta tillfället med tanke på att det var miljoner människor som kom idag. Men det gick bra ändå :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Trevlig header :)

2010-07-25 @ 22:12:17
URL: http://tre-roda-rosor.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Liseberg är ju sååå bäst!

2010-07-26 @ 09:31:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

tuuuuna! jag vill ju att du langar bilderna på fejjan också! AIAIIGHHHTTT MAN?

2010-07-26 @ 22:23:16
Postat av: LAACY

niiiiice, önska jag också hade vart med, men kul att ni hade de kul iaf!! :D

2010-08-11 @ 03:39:02
URL: http://laacy.wordpress.se
Postat av: ida

härliga bilder :) följa varandra via bloglovin? :)

2010-08-20 @ 00:35:07
URL: http://wwwipiqruue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0