En trevlig kväll hos Frida

Igår drog jag, Andreas, Liza och Blörn hem till Frida och grilla frukt. Resan började konstigt då jag blev stucken av en humla. Utan att jag visste om det, kröp den på mitt ben och utan att jag visste om det, greppa jag tag i den med hela handen. Tillslut kände jag hur det brann till. Fyfan vad ont det gjorde. Så under hela resan gjorde det fruktansvärt ont men väl framme i Torslanda sprang jag hem till mamma som räddade mig med hjälp av något medel.

Vi hade det i alla fall väldigt trevligt hos Frida. Vi grillade äpplen, annanas och banan och åt det med glass och chokladsås. :D

Vägen hem var inte jätte oskyldig den heller. På väg till bussen gick det förbi en katt som liknade Apelsin så mycket att jag var tvungen att kolla om det var han. Apelsin har nämligen vart borta en längre tid. Men på något sätt råkade jag tappa väskan på katten så det satte klorna i armen på mig och rev mig vid halsen.

Så nu har jag ett svullet finger, ett köttsår på armen och ett rivmärke på halsen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0