En dag fylld med hamburgare från max, och äcklig bacardi

Idag träffade vi Björn och Liza igen men idag gjorde Linnea oss sällskap också :) Dagen började hemma hos Liza där vi tjöta och åt nybakade bullar som Liza och Björn så tappert bakat.
Dagen fortsatte senare på Max. Har aldrig ätit där förut och det var faktiskt helt okej.

Mätta och goa gick vi till nordstan. Allergi medicin och sminkborttagning skulle inskaffas.

Dagen sluta hemma hos Linnea. Vi drack min barcardi Mojito, (som var en stor besvikelse. Den smakade apa) och kollade på Almost famous. Mysig dag.



Jag och Liza starade en "fröklubb" när vi var mindre och Liza har sparat några papper från den klubben. Det står massa sjuka regler. T ex så var det bara jag och Liza som fick vara med i klubben. Hon visade mig papprena idag. Haha sjukt roligt.

Jag och Linnea hade fixat så fint med citron och allt ..helt i onödan, eftersom drickan smaka skit. Men trevligt hade vi i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

man får ju blanda ut den idiot :D

2010-07-25 @ 00:00:09
URL: http://tessipess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0