20 år idag!

Dagen började med att jag gick upp klockan åtta för jag skulle jobba.
Mina arbetskollegor är bäst som blir så glada för att jag fyller år. Min chef sjöng och grejer, inte alla chefer som gör det ;)

Efter jobbet mötte jag Andreas i stan. Fick 500 kr av hans fantastiska familj på ...SYSTEMBOLAGET :D Så när jag mött Andreas så gick jag dit direkt och köpte mig en flaska Bacardi Mojito. Tjejen i kassan var jättegullig och sa grattis haha.
Efter systemet blev det H&M ..blev lite nya kläder och sen åkte jag hem.
Pappa hade köpt en jättefin och jättegod tårta. Så gulligt. Fick min present, en ipod touch, i maj någon gång :)
Av min kära mor fick jag presentkort på accessorize - köpte en supersnygg väska.

Nu står min käre fader och lagar jättegod mat som jag väntar på. Annars ska jag faktiskt inte göra något speciellt. Min bild av en perfekt födelsedag är god mat, god dricka, bra film och trevligt sällskap. Sån är jag!


Kommentarer
Postat av: Prinzessin

Grattis, det första jag gjorde när jag fyllde tjugo var att gå på systemet jag med. Och tjejen i kassan tittar på mitt leg, räknar i huvudet och sen le hon och säger grattis.

2010-07-17 @ 16:18:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0