Trött som ett svajn

Då har Tessan dratt hem ..eller ja. Hon dissa mig för Sandra tror jag. Bastard :) Ne men det är cool lugnt vettö. Jag är ändå sjukt trött. Märker att jag har spelat match idag. Börjar en handbollsmatch om en kvart ungefär, Danmark möter Island, men jag är inte säker på om jag ska se den eller inte. Känner mig lite sugen på att spela Mario Kart men Danmark är så jävla duktiga på att spela handboll.

Har äntligen bestämt dag och tid med Ellen. Har saknat henne så fruktansvärt mycket. Men på tisdag gäller det. Blir nog lite vandring på stan kan jag tänka mig. Båda har fullt upp så vi får träffas någon annan dag när båda har lite mer tid. :)

Har verkligen fullt upp den här veckan.
Måndag: Träning, möta upp Andreas
Tisdag: Träffa Ellen, Träning
Onsdag: Handbollsmatch, om jag blir uttagen.
Torsdag: AVATAR!!!! - med Jenny, Jonah och Antepante
Fredag: Träning

Linnea, om du läser detta. Jag kan träffas på Lördag ..Janne ville eventuellt haka på. Kommer ändå att höra av mig till dig på sms. :)


Det är inte lätt att vara lika snygga som oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0