tråkigt

Alltså, jag älskar Andreas och jag älskar att vara med honom MEN Vänersborg måste vara Sveriges tråkigaste stad ...no offence. Det finns ingenting att göra. Man kan inte åka in till stan på samma sätt som man gör i Göteborg med tanke på hur jävla dåligt bussarna går. Är det typ två bussar om dagen? Om man kommer dit är det inte säkert att man kommer hem förän om flera timmar. Och frågan är om man ska kalla det stan. Det är som att ta en tripp till tuve centrum. Det jag älskar mest med Tuve måste nog vara bussarna. Man går ut och om man missar bussen är det bara att vänta i ca 5 minuter och så kommer det en till buss. Om det inte är på söndagar för då går ju bussarna förjävligt verkligen.

I alla fall ..med detta inlägg vill jag bara säga hur otroligt tråkigt jag har. Jag går från sängen och tv:n till datorn till köket till toan och tillbaka. Om man inte sitter och glor tv sitter man vid datorn eller tvärtom. Om det inte hade gått någon handboll på tv vet jag inte vad jag hade gjort. Det otroliga är att Andreas lever såhär varje dag. Jag hade fan dött. Jag måste vara hans räddare i nöden. Om vi inte hade vart tillsammans och han inte hade haft en annan tjej i göteborg hade han inte haft någon anledning att åka dit och då kanske han hade suttit såhär hela jävla dagen VARJE dag. Mår dåligt bara jag tänker på det. Haha. Men o andra sidan är han väl van :p

Denna tristness har fått mig att skriva ett sjukt långt och onödigt inlägg som ingen kommer att läsa så egentligen är det bara onödigt att jag skriver. Men sen så är väl detta vad bloggen är till för?

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag kan bara hålla med dig, vänersborg är sveriges mest tråkigaste stad!!.. Det är tur att jag har dig då:D.. Och ja jag gör inte så mycket annat här hemma faktiskt och det vet ju du om:)..



Älskar dig<3

2010-01-22 @ 00:18:43
URL: http://detluktarskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0