The departed

Jag vet inte om det var för att jag var trött men den här filmen var enligt mig, ingenting att ha. Jag tyckte den var sjukt förvirrande och det var många saker som jag satt och funderade på under filmens gång. Jag tycker det är roligt när man får tänka själv och när det blir rätt är det nice. Men i den här filmen blev det bara fel och jag blev sjukt irriterad. Förmodligen är det väl en sån där film man måste se en andra gång för att man ska förstå allt. To bad ..filmen fångade inte mitt intresse första gången så det blir nog ingen annan gång för mig. Filmen får dock ett plus för sitt grymma skådespeleri. Ingen överraskning kanske när gudar som Jack Nicholson är med. Urk

1/5

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud, såna filmer gillar inte jag heller!!

2010-01-04 @ 19:00:28
URL: http://thebigtowngirl.blogg.se/
Postat av: Daniel

Då skippar jag den filmen!

2010-01-04 @ 21:34:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0