spagetti-armar

Åh herregud. Mina armar är spagetti efter ett jobbigt bodypump pass. Känns så jävla bra att jag faktiskt drar iväg och tränar tre gånger i veckan. Och man märker skillnad ..kommer in i mindre klädstorlekar osv.

Nu väntar jag på Andreas och lyssnar på Owl City. Så jävla bra! Hans tåg har blivit inställt pga kylan så han måste åka buss vilket betyder att han kommer lite senare :( Men det viktigaste är att han kommer i alla fall.

Nu ska jag fixa käk och se på när Norge möter Österrike. Senare blir det Ryssland mot Danmark. Vilken match det kommer bli.

Imorgon blir det ännu mer träning plus världens bästa Ellen <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Skönt att känna man rört lite på sig och tagit i :)

2010-01-26 @ 12:45:07
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: Jilina

Jag tänkte Dirty Dancing pga rubriken hahaha. Usch, jag har verkligen sett den filmen för mycket.



Alltid lika härlig känsla man har i kroppen då man har tagit i och gjort nåt. Fast... en nackdel kan ju vara att man kan få en jävulsk träningsvärk :S.

2010-01-26 @ 18:08:33
URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0