dröm

Alltså. Först drömde jag något om Twilight. Jag skulle typ klättra på någon vägg. Sen helt plöstligt är jag i Thailand. Så sitter jag i bilen med pappa, faster och kusin. Så upptäcker jag att jag har massa hår på benen typ?
I alla fall ..går in i någon affär av någon konstig anledning och då vill hon som äger affären ta massa kort på mig. Så tar hon in mig i ett rum och vill att jag ska sätta på mig någon blå klänning och klackskor och sen kommer det en hel rad med killar springandes och lyckas dra mig med. Helt plötsligt är jag mitt i en fotosession och posar järnet. HAHA! Efter ska man skriva någon jävla utvärdering och då står det plötsligt människor där som jag känner. Typ Linnea. Haha ..vakna efter det tror jag. Kommer i alla fall inte ihåg något mer:p

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vännen, du tillochmed drömmer om mig, haha. Vad säger det, tycker du? JAG SAKNAR DIG. När i HELVETE ska vi träffas?

2010-01-23 @ 14:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0