Blä för rubrik

Jag har verkligen vridit på dygnet. La mig inte förän vid 6 i morse och vaknade för typ en kvart sen.

Idag blir det träning, svingött. Drar till Andreas direkt efter och stannar där till antingen lördag eller söndag. Beror lite på om jag har match på lördag eller inte.

Har reserverat biljetter till Avatar! Äntligen fick man plats. Fick platser högst upp, nästan i mitten, i salong 1. Precis så jag ville ha det. Nu hoppas jag bara att alla som ska med kan gå. Vågade inte vänta så jag bokade i förväg utan att jag egentligen visste om folket kan då haha. Men det är ju bara att avboka i värsta fall.

Har väl inte så mycket mer att berätta. Sverige spelar mot Polen idag ...hehe. Ja vad ska man tro? Om Sverige spelar lika kasst som igår har de ingen chans. Dags att de börjar spela riktigt bra handboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0