AWESOMNESS

Idag åkte jag till Bollebygd och spelade match mot Bafftjejerna. Det kändes lite lustigt när jag kom in för när jag spelade i Tuve IF så spelade vi en match där och blev utklassade. 30-4 blev det då typ haha. Jag kommer verkligen ihåg det som om det vore igår.

I alla fall. AWESOME match. Alla kämpade in i det sista. Ibland har man ju en tendens att automatiskt sjunka ner till motståndarens nivå men det gjorde vi verkligen inte idag. Lyckades dessutom kasta in tre mål så förhoppningsvis är den jävla svackan över. Grymt jobbat tjejer. Två poäng till oss!

Här är min grymt oinspererade bild. Ville göra något fint men det gick inte haha. Alldeles för trött.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0