Wädnäsdäy

ÅH. Det gick verkligen grymt bra på bodypumpen idag. Va på ungdomsmottagningen innan så jag var rädd att jag inte skulle hinna men det gjorde jag. Imorgon blir det ännu mera träning och efter det åker jag till Andreas.

Råkade knocka en kille idag med stången på bodypumpen. PINSAMT men han var jättesnäll och den träffade inte så hårt ..tur det. Jag är alltid så jävla trött efter passet så jag hamnar alltid i min egna värld, så när jag lämnar tillbaka alla vikter så tänker jag inte på att det är massa andra som också ska hänga tillbaka sina vikter.
Sen kan jag ju tala om att instruktören va sämst. Hon hade verkligen inte koll på någonting och gjorde allt i fel takt. Blä.

Och det sista jag har att säga är att det är massa hockey ikväll. Först damerna mot Kanada och sen herrarna mot Tyskland :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0