Utelåst

Hela skiten började med att Andreas skulle till torget och köpa godis. Han sa att jag inte behövde följa med om jag inte ville så jag stannade hemma. Sen ringde han mig och frågade vad jag ville ha men han fattade ingenting så jag bestämde mig för att gå till torget i alla fall. Jag trodde att han hade tagit min nyckel så jag tog extra nyckeln, låste och kastade nyckeln i brevlådan. Då plötsligt kom jag på att mina nycklar låg på bordet i mitt rum vilket betydde att Andreas inte hade på sig några nycklar. Här med förklarar jag Justine och Andreas utelåsta.
Så vi fick ta bussen in till stan, spårvagnen till Järntorget, hämta nycklarna från pappa, åka tillbaka med spårvagnen till stan och ta bussen hem igen. Ibland är man så jävla dum i huvudet!

Kommentarer
Postat av: TessaN

HAHAHAHAHA lyckat!

2010-02-27 @ 19:43:38
URL: http://tessipess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0