Underbart

Jag stod seriöst och skrek framför tv:n. Så jävla nervöst. Johan Olsson var nästan 30 sekunder före alla andra. Hellner gjorde världens jobb och försökte sakta ner den närmaste gruppen. Han gjorde ett fantastiskt jobb men tillslut gick det inte längre. Hellner blev trött och låg ett tag på femte plats. Gruppen som Hellner försökte sakta ner kom i kapp Johan. "Nu är det kört för dom" tänkte jag MEN ICKE! Marcus Hellner använde sig av de sista krafterna och tog guldet och stackars tröttta Johan tog bronset. Helt underbart!


Kommentarer
Postat av: M - Bloggar om personlighet, skönhet, mode och foto!

Hej! :D

Jag har satt igång Veckans blogg som många har frågat efter så nu hoppas jag på att du är en av dem som anmäler sig!

Postat av: Elin

Hejhej!

Nu har jag valt ut 10 stycken finalister i månadens blogg. Kom in och titta ifall du är en av dem. :)

2010-02-21 @ 16:43:05
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

Det där var riktigt härligt ;D

2010-02-24 @ 16:40:19
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0