Trevlig start på dagen

Så jävla irriterande när man sover och man vaknar av att grannen börjar borra klockan tio på morgonen. Tack så väldigt mycket. Sen är det någon jävel som alltid spelar musik tidigt på morgonen. Folk borde ha mer respekt för varandra och TÄNKA innan man gör något. Bara för att du går upp tio på morgonen betyder det inte att alla andra gör det.

Har vart en väldigt konstig natt. Jag sa godnatt till Andreas runt 02-tiden men somnade inte förrän vid 6. Pappas vän var här hela dagen igår och åkte inte hem förrän vid fyra på morgonen. Så vid 04-tiden var det massa liv i hallen. Sen två timmar efter vid 06-tiden kom pappa tillbaka hem och det gjorde så att jag vakna. Han hade vart i stan och missat bussen så han fick vänta i typ två timmar haha. Smart ass!

Idag ska jag bara göra det jag älskar mest ...Ingenting. Fast ikväll ska jag på bio med Jennybenny och titta på The descent part 2 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0